Denne mellemsål, der i øjeblikket er brugt, er relateret til denne Rotate RS-type, idet vi nu har et par massefylde forbundet med AVOI fordelt på hinanden. Hvor det i virkeligheden er betydeligt meget bedre på Rotate RS, tror jeg, ville være det øgede højere niveau af chokreduktion. Det er dog virkelig masser af virksomheder, der hjælper med at transportere styrke meget til fods eller så slag at hjælpe med at skubbe af, selvom du vil være meget godt dækket, uanset om du vil bruge en hurtigere regelmæssig funktion eller måske autosport 50 mile efter mile . At røre ved virker som om denne AVOI med højere tæthed er normalt den nærmeste ting imod fod eller deromkring, mens blidere Adidas Yeezy sko til salg AVOI normalt er mest ved siden af denne ydersål. Når jeg ikke ville afdække særlige teknologiske krav, var en bestemt opmuntrende det, og dette er normalt designet, mens jeg tænker i forbindelse med skoene og støvlerne. Jeg har i forhold til tre hundrede kilometer efter mile i denne person her, ud over Når jeg forbliver fascineret af at have den modtagelige måde, tænker mange på unikke detaljer omkring mine udvidelser. Wonky rå, små piger sind, wi ud over skarpe vinklede finner? Ingen bekymringer for denne sko 'er en god mængde beskyttelse. Hårdpakkete snavsepister, der roterer fra top til bund ud over at kræve mange vand? Feriecruise med fald i tillæg til at koncentrere sig om omsætningen i betragtning af, at chokreduktionen tillader varen. Ekstrem op ad bakke med en www.katerindshop.com række ståltyper, type græsbukser, ud over trek? Yeezy Boost 700 V2 sko Masser af hårdhed og hold tæerne fra at markere fra biblioteket. Stop en slags funktion, der har en halv kilometer forbundet med asfalt? Dette Rotate Extra besidder, som også forsikrede, da det kan smide som en rute, der løber sko, der nemt klipper folk her, vi er ved bilen.
Denne ydersål på Rotate Extra er lavet af forskellige facetter forbundet med lidt ekstreme kvadratmeter. lugs genkendelige over for Rotate brand. Det revolutionerende Vibram Velox Litebase Max / Megagrip-element er nødvendigt i denne særlige løbesko, der muliggør bare et fald forbundet med 50 til at hjælpe 50% tyk ud over 20 til at hjælpe 30% med overvægt på ydersålen, hver Vibram's web Denne finere ydersål er ikke 'færre robuste ikke desto mindre besidder en fremragende erhvervelse med mange typer overflade udover det' er muligt mærkbart farveløse eller måske kolde pister. På tre hundrede kilometer efter mile findes der denne mindste del af have fra med bagfoden lugs der er ordentligt acceptabel efter min mening, da jeg nu er en overbevisende bagfodsangjender, ud over at vises, når jeg bruger skoene og støvlerne omhyggeligt i løbet af Colorado 's Entry Assortment pister, hvor der ved crud er rundt om hvert hjørne. uanset hvad, finder jeg mig selv, at det med Litebase teknologisk know-how, Adidas Yeezy-billige billige giver hver løbesko et stadig mere smidigt tænke i sammenligning med andre slags sko og støvler, ile ved hjælp af den langt mere almindelige Vibram Megagrip, selvom det ikke mindsker en whiff forbundet med beskyttelsesanordningen.